Korzyści
Korzyści dla Państwa
- Krótki czas oczekiwania, szybka naprawa
- Niższe ceny
- Wysoka jakość, wysoki poziom bezpieczeństwa, gwarancja taka sama jak przy nowych częściach
- Zachowanie pełnej wartości samochodu przy odsprzedaży, na bieżąco wprowadzane ulepszenia techniczne
- Ochrona dla środowiska
- Szeroki asortyment
Krótkie czasy oczekiwania.
Oryginalne części Volkswagen pochodzące z wymiany pozwalają zredukować czas naprawy, co sprawia, że ich montaż staje się tańszy. Ze względu na dokładność pasowania mogą Państwo oszczędzić na dodatkowych kosztach późniejszych zmian lub dodatkowych odwiedzin w warsztacie.
Korzyści cenowe.
Oszczędność na cenie między częściami pochodzącymi z wymiany a częściami nowymi wynosi w niektórych przypadkach ponad 50 procent, ponieważ stara część zostaje zatrzymana przez warsztat. Ponieważ najczęściej te elementy, które są najdroższe, zostają ponownie użyte, znacznie redukują się koszty wytworzenia i w rezultacie naprawy samochodu.
Wysoka jakość, wysoka niezawodność.
Oryginalne części Volkswagen pochodzące z wymiany są naprawiane w fabrykach Volkswagena, sprawdzane pod kątem jakości, dokładności pasowania i działania. W ten sposób wyremontowane części odpowiadają pod względem technicznym częściom nowym i są identyczne z zamontowanymi w samochodzie częściami oryginalnymi. Gwarantuje to wysoką jakość, niezawodność i trwałość.
Gwarancja jak przy nowej części.
Wyremontowane części są tak dobre, jak części nowe. Ze względu na wysokie wymagania jakościowe stawiane oryginalnym częściom Volkswagen pochodzącym z wymiany możemy udzielać na nie takiej samej gwarancji, jak na nowe części. To samo dotyczy napraw pojazdów.
Stosowanie oryginalnych części zwiększa wartość pojazdu w momencie odsprzedaży.
Oryginalne części Volkswagen pochodzące z wymiany odpowiadają pod względem technicznym częściom nowym. Nie tylko przedłużają żywotność samochodu, lecz także podnoszą jego wartość w przypadku odsprzedaży. Poziom techniczny naprawianego samochodu po naprawie z wykorzystaniem oryginalnych części pochodzących z wymiany może wzrosnąć, ponieważ nowości techniczne, jakie pojawiły się w międzyczasie w produkcji seryjnej, są wykorzystywane w procesie ich renowacji.
Dobre dla środowiska.
Nasz program wymiany oznacza także aktywną ochronę środowiska. Odzyskujemy obecnie prawie milion ton cennych surowców i oszczędzamy ogromne ilości energii. Ilość stali, zaoszczędzona w wyniku remontu 7,5 milionów silników wystarczy, aby wybudować 50 wież Eifla lub 162 mosty Golden Gate.
Szeroki asortyment.
Aby właściciele starszych modeli mogli zawsze otrzymać odpowiednią część, mamy w magazynie ponad 10.000 części pochodzących z wymiany. Oryginalne części Volkswagen® i oryginalne części Volkswagen pochodzące z wymiany zapewniają możliwość naprawy samochodu nawet 15 lat po zakończeniu jego produkcji seryjnej.
Technologia
Podczas obróbki części przeznaczonych na wymianę obowiązują takie same standardy jakościowe, jak przy seryjnej produkcji nowych części. Natychmiast uwzględniane są zmiany techniczne wprowadzone przez Dział Badań i Rozwoju nowych części. Nasi klienci otrzymują zatem produkty odpowiadające najnowszemu stanowi techniki. Zregenerowana część ma jakość nowej a tym samym objęta jest taką samą gwarancją przy cenie niższej nawet o pięćdziesiąt procent.
Łańcuch technologiczny.
Plazma to gaz zjonizowanych cząstek o dużej koncentracji, uważana za czwarty stan skupienia materii. W fabrykach Volkswagena powlekanie plazmowe jest stosowane podczas produkcji seryjnej silników.
Powlekanie plazmowe.
Najpierw gładź cylindra jest piaskowana w celu nadania szorstkości a następnie oczyszczana. W urządzeniu plazmowym proszek metalowy jest wtryskiwany w ogon plazmowy i topiony w temperaturze 15000 stopni Celsjusza. Płynne cząsteczki metalu są nanoszone na gładź cylindra z bardzo dużą prędkością. Warstwa ta łączy się z aluminiową powierzchnią korpusu silnika i obudowy cylindrów.
Powłoka plazmowa na gładzi cylindra zawiera mikroskopijne pory i dziurki, które podczas pracy silnika wypełniają się olejem. Niewielki opór tarcia oznacza mniejsze zużycie paliwa i mniejsze emisje spalin. Ponadto warstwa plazmowa jest bardzo odporna na ścieranie.
Przy renowacji silników ta technologia produkcji będzie stanowiła w przyszłości rewolucyjny etap rozwoju. Poprzez nakładanie materiału używany korpus może być przywrócony do oryginalnych wymiarów. Oznacza to jednocześnie możliwość zastosowania tłoków o oryginalnych wymiarach. Dzięki temu nie tylko obniżają się koszty remontu, lecz możliwa będzie także renowacja elementów, które dotychczas nie mogły być odnawiane, takich jak na przykład aluminiowe korpusy silnika.
© Volkswagen 9755  |  Zastrzeżenia prawne  |  Polityka Plików CookiesVolkswagen w Polsce